Selamat Datang ke Warna Warni Kehidupan

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia..Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana melawat Blog saya " Warna Warni Kehidupan Enott " Saya akan coretkan mengenai warna warni kehidupan saya didalam Blog Ini.. Semoga terhibur dan ribuan terima kasih sekali lagi..

Personal Massage

happy good lucky :)
with hubby..love you muahah..

Motor kesygan suami ku :)


Gambar kenangan berasama moto suami n suami di cameron highlands..kami selalu kesana ujan ujan pon redah huhu..suka g sana sejuk ja asa..ini gambar aku..ada cam model tak...huhu..berangan ja la hehe...erm alhamdulillah syukur sgt sgt dberi peluang untuk menikmati kebahagian bersama suami..walau pon kami tidak diberi peluang dan rezeki menjadi seorang ibu dan bapa tapi kami masih berpeluang menjadi suami isteri dan anak anak kepada ibu bapa kami serta kak adik abg..kepada adik beradik kami dan juga hamba allah swt..syukur kerana allah swt memberi rezeki ini..dan perluang tuk kecapi semua ni..perasaan asa gembira melihat suami gembira bersama aku n moto dia ni..impian kami berdua hendak mengelingi malaysia dgn menaikki moto ni..insyaallah...apabila suami sembuh dan kembali seperti sediakala insyaallah kami akan melancung bersama sama menaikki moto :)..tapi..kecuali sabah dan serawak je la ini naik flight lerr... takkan nak naik moto ke sana lak hehe...payah la nak pos pos moto huhu...



0 ulasan:

Catat Ulasan