Selamat Datang ke Warna Warni Kehidupan

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia..Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana melawat Blog saya " Warna Warni Kehidupan Enott " Saya akan coretkan mengenai warna warni kehidupan saya didalam Blog Ini.. Semoga terhibur dan ribuan terima kasih sekali lagi..

Personal Massage

happy good lucky :)
with hubby..love you muahah..

Suami dah sembuh...alhamdulillah..


HARI YG KE 14:-
Alhamdulillah suami dah beransur pulih kaki dia dah lih angkat ngan sdrinya lau tak perlu juga bantuan org pastu alih2 kaki dia tuh smpai marah sakit..sian dia..kita mana nak tahu kan hehe.. angkat je la kaki..huhu apapon syukur kepada allah swt kerana begitu cepat juga ..semua ni kehendakNya juga..kun fayakun maka jadi jadi la ia..allah swt maha berkuasa..maha besar..sembuhkan suami ku..:)...gembira sgt2 dapat tahu..suami da boleh angkat kaki sendiri... goyang gerak gerak..ok la tu..hari ni pon dah buang benang jahitan dan pisiologi..tinggal othologi je lagi..ya allah aku bharap dan berdoa moga2 kesihatan suami aku beransur pulih seperti  dulu balik..teringin nak tengok dia jalan jalan..seperti biasa ya allah..engkau makbulkan la doaku ini ya allah..aminn...

0 ulasan:

Catat Ulasan