Selamat Datang ke Warna Warni Kehidupan

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia..Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana melawat Blog saya " Warna Warni Kehidupan Enott " Saya akan coretkan mengenai warna warni kehidupan saya didalam Blog Ini.. Semoga terhibur dan ribuan terima kasih sekali lagi..

Personal Massage

happy good lucky :)
with hubby..love you muahah..

ANAK..


ANAK..sapa yg kawen tak mau anak..aku dan hubby teringin sgt..dulu aku sedih..macam org kata kat aku dan laki aku..yg cakap elok2 ada yg sindir pon ada yang bandingkan kami ngan kehidupan depa pon ada..sedih itu dulu nyer cete... sampai suatu masa aku jadi sedih murung tapi sampai bila nak macam ni???smua ni ketentuan allah swt....rezeki tu kan rahsia dariNya..sama la ajal maut jodoh kita pon smua rahsia tapi org??ada pikir semua tu depa tak diuji senang2 ja mulut btanya bercakap..apa  yg berlaku pada aku dulu aku dah redha..biarla aku relakan 3 anak aku pergi..malah aku berbangga anak2 aku dah masuk syurga anak yg dilahirkan kedunia ni belom tentu lagi klu didik ngan betui masuk la syurga bukan senang wei anak ni satu amanah yg amat2 besar..kita salah mendidik disana nanti akan disoal kelak...ermm apapon yg berlaku kami harungi bersama2,,suami selalu berada di sisi aku selalu bagi semangat suatu ari aku bermunasabahkan diri aku ni...aku asa tak da guna nya aku cam ni,,aku pikir apa org kata pada aku n suami aku dulu.. antaranya..ko ni mandul ka..walau tahu aku pernah keguguran masa tu..suami ko ni tak kuat..tak da kejantanan...bila nak dapat anak ko sakit kot...p la jumpa bomoh..ko ni bila nak ada anak org dah masuk dua tiga..ko tak apa la balik keje lih tido kami ni,,abih mai la anak hampa kat aku,,kalau ampa duk tempat aku skrg hampa baru tahu,,ingat apa tak sunyi tak sayu ka,,dalam hati tdetik tau dak kmi pon nak khidupan yg lengkap seperti org lain..nak lahirkan anak tuk suami tercinta..dalam hati aku masa tu aku hanya mampu ucap alhamdulillah..diam ja..jawab pon belawak jenaka ja..dan malas hendak melayan kerenah org ni..erm lepas tu aku diam kan diri tapi sekrg mai la sindir siap kena bebel ngan aku kdg2 aku perhati org tanya ni macam jahil agama dah tau rezeki tu dr allah tanya lagi tanya soalan yg aku tak mampu nak menjawab bila kami akan ada anak..alhamdulillah sekarng  maybe sebab aku suka bebel pasl tu org tak berani nak bertanya lagi dah syukur sgt2..puas hati sebb dapat jaga ati selama ni mana org jaga ati aku...sakitkan ati aku lagik ada..sekrg ada juga member yg tak bsyukur siap kata anak ni blih doakan kita masa mati erm kalau anak baik anak tak baik sama gak bnyak lagi kebaikkan yg boleh kita wat kat duni ni ganjaran masuk syurga,,aku tak pikir cam tu sebb aku tau bnyak kebaikkan lain boleh masuk syurga..biar la meka nak kata apa,..yg pting perbaikki diri jadi anak istri yg solehah,,,dan hidup berbhgia dsamping suami dan keluarga tercinta...sekarg bnyak kara aku n laki buat bsama2 nak happy bersama malas nak pikir pasal anak ni biar dia datang sdri..tak perlu nak memaksa..sebabtu aku nak enjoy2 ngan suami aku naik moto g jalan2..happy sama 2 ngan suami..suami hanya ku cinta kau seorang..:)

0 ulasan:

Catat Ulasan