Selamat Datang ke Warna Warni Kehidupan

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia..Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana melawat Blog saya " Warna Warni Kehidupan Enott " Saya akan coretkan mengenai warna warni kehidupan saya didalam Blog Ini.. Semoga terhibur dan ribuan terima kasih sekali lagi..

Personal Massage

happy good lucky :)
with hubby..love you muahah..

Macam2 Ragam manusia

Mcm mcm ragam manusia di sekeliling ku..ada yg baik ada yang buat baik...aku tak kisah skrg ni lam kepala aku set  hanya memikirkan suami aku dan juga org yg aku sayang tu je..yg mana baik kita baik yg mana tak baik biarkan ja..aku dah tak perduli langsung apa org kata dari segi peribadi hal kerja aku langsung tak heran..aku hidup dikelilingi dgn org yg suka iri hati..NAK STORY MORIE SIKIT...pantg kami beli apa apa mesti org mngata padahal tak guna sesen pon duit depa iri hati sebab APA KAMI TAK ADA ANAK LAGI KAMI LIH WAT MACAM2 P JALAN MERATA DEPA DEPA ASA ADA ANAK BGITU NYUSAHKAN BAGI MEKA..AKU KDG2 CETA JUGA PADA SUAMI DIA KATA ADA ANAK NANTI PON DIA JANJI AKAN WAK AKU G JALAN 2..SYUKUR DPT SUAMI CAM NI HEHE...LA NI ADA LAK BERITA TERKINI HIBURAN SENSASI CAM ATRIS AKU NI..CETA PASAL MOTOR..aku nak beli motor pon ada org kata nanti mati excident la ajal maut jodoh ni smua dah dtentukan dah..awat nanti tak mati juga ka..aku beli ngan wang titik peluh aku n suami aku apa aku buat lam hidup aku nak bhgiakan suami aku nak bagi dia happy aku happy..hidup ni sekali ja..mati tak tahu bila SEKURANG2 NYA AKU DAPAT LUANGKAN MASA NGAN DIA DAN BAHGIAKAN DIA SMPAI HUJUNG NYAWA AKU..biar la org iri hati NI TAK TAHU APA YG AKU BUAT SEBUK2 JA HA..HERAN TAK KACAU PON KENA JUGA ADEHH..TERUSTRG aku tak duli ngan khidupan org lain ...selama ni aku tak ambik tahu lgsung bukan apa aku nak jaga ati aku dan diri aku...pgajaran lepas ngajar aku..maksud aku hal peribadi umh tgga meka lgsung takmau bik tahu..aku hdup ngan dunia aku ja.. yang penting sekali suami aku..dia happy aku pon happy..tu dah memadai..selama ni aku duk syik pikir apa org kata sampai aku sa tak lih nak wat kerja..bila pikir balik bodoh ja depa ni kata lepas kata depa ada pikir kita..kita ja duk pikir..tu la bila dah dikaunseling oleh suami dia la sellu bagi smgat mak ayah aku aku asa betul juga..mulut org bukannya lih tutup kan..mcm cete kartun dibawah ni la..


0 ulasan:

Catat Ulasan